Sommertid

Det er sommertid i Inspire kirken. Gudstjenester starter opp igjen 13. august!

Husk: Vi har endret møtetidspunkt fra høsten av. Gudstjenester på Publicom Scene starter klokka 12.00 og Huskirke-samlingene tar vi på ettermiddagen, klokka 17.00.

Følg oss på facebook og her på websiden for info og siste nytt. For de som er hjemme er det bare å møtes til grilling, bading, tur, ta en kaffe, ja alt som sommeren har å by på!

Vi ønsker alle en fin sommerferie!

Takk til dere som kommer innom våre gudstjenester og huskirker! Takk til dere som signer inn og blir med å bygge og forme kirken vår videre! Takk til dere som har vært med hele veien! Det å starte og bygge en ny kirke er hardt arbeid så det betyr utrolig mye når folk blir med, støtter, heier, bærer og står med! Vi ses i august, solbrune (forhåpentligvis) og med ladede batterier, klare for en ny innholdsrik høst!