Motiv fra torget i Horten

Lederteamet, fra venstre: Andreas Brenne, Ove Pedersen, Ellen Haugen, Kristine Pedersen, Else Gunn Lorentzen og Håvard haugen.

Marit Daniellea Nesse, ansatt som barne- og ungdomsleder. Hun får ting til å skje, leder StudentTreff og har generelt mange gode baller i lufta.

Bli med!

Vi er en liten kirke, som prøver å finne ut av hva det betyr å være kirke i vår tid, og formen på våre møter er fleksibel! Kjenner du at visjonen "Jesus i sentrum, i hjertet og byen" trigger deg? Har du lyst til å være med å bygge og forme kirken sammen med oss, så slå av en prat etter en gudstjeneste

For dere som trives og går fast hos oss, er det naturlig at du blir medlem, slik at du kan regne med oss og vi kan regne med deg. Å være medlem er mer enn å være besøkende. Det betyr at du sier ja til menighetens visjon og verdier og ja blir med å ta et ansvar ved å involvere deg både med din tid, økonomi og engasjement!

Medlemskap i menigheten er vanligvis knyttet til medlemskap i trossamfunnet (Misjonskirken Norge). Personer som ønsker å beholde sitt juridiske medlemskap i et annet kristenttrossamfunn, opptas som medlemmer lokalt hos oss på ellers like vilkår.

Ta kontakt med en av oss i lederteamet for å bli medlem.

Vi ønsker deg velkommen med på laget!

Formidling må ikke nødvendigvis skje gjennom en preken. Andreas i aksjon.