Vi er et fellesskap med tverrkirkelig profil

Inspirekirken ble plantet i 2016 ved hjelp av frivillige og god input fra fra M4 (Dawn Norge) blant annet. De syv første årene hadde vi en assosiert tilknytning til Frikirken Norge, de tok godt vare på oss og støttet oss gjennom de første årene. Det var viktig for oss å ikke stå alene som en nyplantet menighet. Når tiden for å velge et mer ‘permantent’ kirkesamfunn å høre til, så falt avgjørelsen på Misjonskirken Norge. Bygget vi overtok i Horten har også en lang historie med Misjonskirken, så vi er glad for å ta vare på dette. I Ferjegata 11 føler oss hjemme! Her har vi muligheter til å skape flere møteplasser og ikke minst gi boltringsplass barn og ungdom.

Kirka vår har folk i alle aldre og vi ser jevnlig nye ansikter som kommer på besøk. Det er vi veldig glade for! Vi har plass til mange flere og våre dører og hjerter er åpne for deg, om du er nysgjerrig på tro eller om du tror på Jesus og trenger et hjem og en kirke.

Uansett hvor du er: Velkommen til oss!

Gudstjenester med egne bidragsytere og gjestetalere

Inspirantene (søndagsskolen) deler det de har gjort

Lovsangsteam, sosialt, lek og moro

Tweenssamling (10+), fysisk og digitalt