Vil du være med og støtte?

Inspirekirken bæres nesten utelukkende av frivillig arbeid og er avhengig av pengegaver.

For å kunne drifte og ha en ansatt er vi avhengige av forutsigbare inntekter. Per nå har vi én ansatt som barne- og ungdomsarbeider. All øvrig aktiviteter og arbeid er frivillig.

Inspirekirken er så heldig å være i et bygg som sørger for flere rom for barn og unge i byen vår. I tillegg til å huse gudstjenester brukes bygget av StudentTreff, det tverrkirkelige samarbeidet Treffpunkt og ikke minst vårt eget tweensarbeid (10+). Med et bygg følger et ansvar som krever sitt i forhold til vedlikehold, strøm, varme, forsikring mm.

Vi er dypt takknemlig for alle som støtter oss. Vil du være med å bidra med et enkeltbeløp eller som fast giver?

Kontonummer:

2801.51.98119

Vipps:

10 prosent av intektene gir vi videre

Det følger velsignelse ved å gi, derfor gir Inspirekirken videre 10 prosent av inntektene. En del går til Frikirkens misjonsarbeid, en annen del går til gode formål her i Horten. Våre medlemmer kan to ganger i året gi forslag på formål som menighetsmøtet stemmer over.

støtte har lokalt gått til

2021 – Julegaveaksjonen Horten

2021 – Blå kors