Vi synger julen inn

Arr-Julen-inn.jpg

Denne høsten har gått veldig fort og snart legger vi 2019 bak oss! Et innholdsrikt år med overraskelser, velsignelser og overtagelse av Ferjegata 11. På kort tid har det blitt hjemmet vårt, og samtidig har vi oppgradert det tekniske, sørget for at vi får varme i bygget og frisk luft. Dette må vi si er et godt utgangspunkt for en ny sesong med fokus på Jesus i sentrum.

Vi avslutter det offisielle inspire-året med en hjertevarm og lavskuldret time for hele familien! Vi går sammen med Misjonsmenigheten om å synge julen inn. Hjertelig velkommen til Ferjegata 11 søndag 15. desember klokka 17.00.

Det blir en «musikalsk gudstjeneste» med ulike solister fra Inspire kirken og Misjonsmenigheten (Rose, Else-Gunn, Heidi, Maria). Fellessang for voksne og barn, og betraktning rundt julen (Rune).

Etter arrangementet blir det kaker, kaffe, gløgg og mingling.
Kom som du er, det gjør vi :) Og så tar vi juleferie!