Treffpunkt i Horten er et lavterskel tilbud for ungdommer fra syvende klasse og oppover. Det er et tverrkirkelig samarbeid mellom Den norske kirke, Kirka i stallen og Inspirekirken.

På Treffpunkt tilrettelegges det for aktiviteter med lek, bordspill, baking, grilling, dans, gaming mm. Det er høyt fokus på at alle føler seg velkommen og inkludert. Vi har også en andakt og kan legge opp til samtale om temaer.

Vi møtes gitte fredager kl. 18-20, i lokalene til arrangørene, sjekk kalenderen under. Vi veksler mellom Sentrumskirken (Thoresens gate 3), Inspirekirken (Ferjegata 11) og Kirka i stallen (Teatergata 2). Noen ganger er treffene ute eller på Sentrum skole.

Kom og treff andre ungdommer i trygge omgivelser! Vi serverer enkel mat eller snacks.

Detaljer rundt arrangementer publiseres i gruppa på facebook, så følg med!

Ingen påmelding, det er bare å komme! Ta med deg en eller flere venner – tilbudet er gratis!

Datoer våren 2022

Datoene viser rytmen og hva som planlegges, det hender det blir endringer/justeringer - så følg med i Facebook-gruppa. Da får du mer detaljer rundt arrangementet når det nærmer seg.

21. januar
Tema: Ledersamling med ungdommer
Sted: Stallen
Ansvar: Morgan

4. februar
Tema: Just dance

18. februar
Tema: Lage pizza med fyll du ikke skulle tro man kunne ha på pizza!

4. mars
Tema: Verksted (lage noe nyttig)
Ansvar: Marit og Andreas

22.-24. juni
Teffpunktleir, informasjon kommer

Spørsmål?

Send gjerne en mail til Treffpunkt sin kontaktperson Marit Daniella. Følg oss gjerne på SnapChat (Treffpunktet Horten). Treffpunkt har flere frivillige bidragsytere fra menighetene i Horten.